הנהלת חשבונות

שיתוף ב email
שיתוף ב print
הנהלת חשבונות

שירותי הנהלת חשבונות – פתח דברים

הנהלת חשבונות הנה שירות שניתן לעסקים (עצמאים וחברות) לצורך ניהול הרישום החשבונאי של העסק באמצעות מערכות ממוחשבות שתומכות בתיעוד החשבונאי.
מטרתם של שירותי הנהלת החשבונות הנן לשמור על הסדר בספרי העסק ולתעד את המסמכים הקשורים לפעילות העסקית.
את שירותי ניהול החשבונות ניתן לקבל ממנהלי חשבונות מוסמכים והם אחראיים בין השאר, על הפקת חשבוניות ורישומן במערכת, הכנת משכורות, גביית חובות ותשלום לספקים.
הרישומים במערכת הנהלת חשבונות מתבצעים ברמה יומית כך שיהיה ניתן בכל תקופה נדונה להכין את הדיווחים התקופתיים לשלטונות המס ולהעביר את הרישומים לביקורת של רואה חשבון. בתום הביקורת רשאי רואה החשבון להחליט האם נדרש לתקן את הרישום בהנהלת החשבונות או לפסול את הרישומים שבוצעו ע"י מנהלי החשבונות. 

חשיבות שירותי ניהול חשבונות

הנהלת חשבונות בעסק חשובה שכן היא מהווה בסיס לרישום החשבונאי וכן לכל פלט או דוח כספי שמופק באמצעות מערכת הנהלת חשבונות.
הרישום בהנהלת חשבונות חייב להיעשות ע"י בעל מקצוע אמין, מוסמך ומיומן שכן טעות ברישום של סכום במערכת הנהלת חשבונות יכולה להיות קריטית להמשך קיומו של העסק.

למעשה כל אנשי המקצוע בתחום הפיננסי וכן כל גוף ממשלתי או פיננסי נסמכים על פלטים המופקים ממערכת הנהלת חשבונות ולכן חשיבותה רבה. 

השירות ניתן לא רק לצרכים טכניים. למעשה, הפעילות הזו מסייעת לבעל העסק לקבל באופן שוטף משוב רלוונטי אודות תוצאותיה של הפעילות העסקית.
למשל, בנושאים כגון תמחור, גבייה, מיסוי וכדומה.

שירותי הנהלת חשבונות- פנימית או חיצונית

בעלי עסקים רבים מתלבטים לגבי אופן קבלת שירותי הנה"ח.
קרי, האם להשאיר את התחום בתוך הארגון ולהעסיק עובד מוסמך או לפנות לקבלת שירותים במיקור חוץ. 
התשובה משתנה בהתאם לצרכים הספציפיים של בעל העסק. 
הנה"ח פנימית יכולה בהחלט לשמש את בעל העסק היטב שכן היא מנוהלת In House ומשתלבת עם כלל הפעילות העסקית. לבעל העסק ישנה תמיד גישה ישירה, מהירה ונוחה לנתונים החשבונאיים והוא יכול לפנות בכל רגע נתון למנהלת החשבונות בכל נושא חשבונאי ולקבל מענה. מרכיב ההצלחה בסוג השירות טמון בניסיון ובמקצועיות של העומד מאחוריו (העובד). מנגד, היא דורשת משאבים כגון: זמן, עלויות מעביד גבוהות, אנרגיות וידע אשר אינם תמיד זמינים. עסקים אשר רוצים להשאיר את ניהול החשבונות בתוך הארגון, נוהגים להשלים את התמונה עם תמיכה קונסיסטנטית וייעוץ מקצועי מטעם משרד רואה חשבון, לעומת זאת ניהול חשבונות חיצוני מתבצע מחוץ לארגון ונהנה ממקצועיות, אך אליה וקוץ בה- סובל מריחוק פיזי מהפעילות העסקית השוטפת ולכן טמון בו גם חיסרון. 

אודותינו

משרד רואה חשבון אמנון בן שושן מעמיד לרשות לקוחותיו שירותים מתקדמים של הנהלת חשבונות הכוללים ייעוץ מקצועי שוטף, התנהלות נכונה מול רשויות המס, מקסום החשבונאות הפיננסית לכדי אפקטיביות מרבית ומתן פתרונות חשבונאיים יצירתיים לכל אתגר. זאת, בין אם מדובר בפעילות עסקית של יחיד, ובין אם מדובר על חברה שמעסיקה עובדים ונדרשת  בשירותי ניהול חשבונות וכן עריכת תלושי שכר וייעוץ משפטי בדיני עבודה.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
רכישת חברה בהפסדים

רכישת חברה בהפסדים

רכישת חברה בהפסדים רבים המקרים שנדונו בבתי המשפט בסוגיית רכישת חברה בהפסדים. אחת הסיבות, אם לא העיקרית שבהן, ברכישת חברה בעלת הפסדים צבורים היא במטרה

קרא עוד »

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

משרד רואה חשבון - תושב חוזר - החזר מס הכנסה - רואה חשבון בתל אביב
משרד רואה חשבון
סגירת תפריט

רישום לניוזלטר

אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואנו נדאג לעדכן אתכם!

שירותים מקצועיים לעצמאיים

משרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות’ נותן ללקוחותינו שירות פתיחת התיקים ברשויות ומקל על לקוחותיו בשלבי ההקמה הראשונים בתחילת הפעילות העסקית. 
יזמים רבים הנמצאים בתחילת דרכם, ניגשים להקמת עסק עצמאי בצורה חפוזה ולא שקולה. ולכן קיים צורך בפנייה לרואה חשבון מיד עם גיבוש ההחלטה על התחלת הפעילות העסקית של עצמאי. 
במשרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' הלקוחות נהנים ממגוון שירותים מקצועיים החל מבדיקת היתכנות וכדאיות לפתיחת עסק עצמאי ועריכת תכנית עסקית וכלה בייעוץ בנושא מימון וליווי מול הבנקים, טיפים ועצות מעשיות לניהול נכון של העסק. 
משרדינו מעניק ללקוחותיו מידע ראשוני על התנהלות נכונה מול רשויות המס בישראל והתייחסות לסוגיות חשובות בנושאים כגון: מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי והנחיות בנושא ניהול תקין של ספרי העסק.
משרדינו אמון על ליווי הפעילות העסקית היום יומית של עצמאיים במטרה לבחון בכל נקודת זמן היכן ניתן להתייעל ולשפר את הרווחיות בעסק כבר בשנה השוטפת ולא בדיעבד ואף מעניק מענה מידי לסוגיות שוטפות המעסיקות את בעל העסק בנושאים של העסקת עובדים, התמודדות בניהול ספרים תקין, ניהול רכש, הגדלת רווחיות וניהול תזרים מזומנים בעסק. 
משרדינו מתמחה בליווי מקצועי וייעוץ מיסויי לעצמאיים לכל אורך הפעילות העסקית, מעניק ייצוג ללקוחותיו מול רשויות המס ומגיש דוחות מס שנתיים והצהרות הון למס הכנסה לעצמאיים ויחידים שונים החייבים בדיווח. 

ליווי בפתיחת עסקים וייעוץ עסקי

יזמים רבים הנמצאים בתחילת דרכם, ניגשים להקמת עסק בצורה חפוזה ולא שקולה.
פנייה לרואה חשבון תוכל לבור את המוץ מן התבן ולכוון את הלקוח לדרך הפעולה הטובה ביותר. 
חוות דעתו של רואה החשבון משנה לחלוטין את התפיסה הראשונית אודות העסק ויכולה אף להיות משמעותית בהתחקות אחר המודל הכלכלי הנכון. 
שירותי ראיית חשבון מלווים את בעל העסק לאורך כל פעילותו העסקית. 
במשרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' תקבלו שירות היתכנות לבדיקת כדאיות לפתיחת עסק, סוג ההתאגדות המועדף (עצמאי/חברה, עוסק פטור/מורשה), ייעוץ וליווי בהתנהלות נכונה מול הבנקים, כמו גם טיפים ועצות מעשיות לניהול נכון של העסק, בעיקר מן הפן הכספי.
משרד רואה החשבון אמנון בן שושן ושות' מספק במידת הצורך ייצוג בדיוני מס וביקורת של רשויות המס, ביצוע הערכות שווי, עריכת משכורות לעובדים, כתיבת תכניות עסקיות, ייעוץ מיסויי ועסקי שאינו שגרתי, עריכת תשתית לניהול תקציב החברה, בניית דוח תזרים מזומנים, תכנון מבנה עסקי, בניית תמחיר למוצרי העסק וכדומה.

שירותי ראיית חשבון

היבטי מיסוי מקיפים ומשפעים על חיינו החל ממיסים עקיפים, דרך מיסים ישירים ושיקולי מס מושפעים ממצבו של הלקוח והיבטיו האינדיבידואליים. 
משרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' מעניק ללקוחותיו שירותי ראיי חשבון ביחס אישי המותאם לצרכיו ושאיפותיו של הלקוח. 
עצמאיים רבים מתלבטים לגבי העיתוי הנכון לפנייה לשירותי ראיית חשבון. במרבית המקרים, ההתנהלות הראשונית נעשית באופן עצמאי על בסיס ייעוץ מחברים, סיוע מצד קרובי משפחה, התבססות על מידע מהאינטרנט או העיתונות וכדומה. 
כאשר הסוגיות הופכות למורכבות יותר ו/או כאשר מתבררים פערי ידע משמעותיים, נעשית פנייה לרואה חשבון מקצועי. מדובר בטעות נפוצה אשר עלולה לגרום לנזקים כלכליים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. 
פנייה למשרד רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' לקבלת שירותי ראיית חשבון  הנה "יפה שעה אחת קודם". 
טביעת היד המקצועית לא תסייע רק בהתנהלות השוטפת, אלא תוכל גם להשפיע על השיקולים הפיננסיים ולשנות מקצה לקצה את הכדאיות העסקית וההיתכנות הכלכלית. 
משרד אמנון בן שושן ושות' הוא משרד רואה חשבון בתל אביב אשר עומד לרשות לקוחותיו במגוון תחומים ומספק שירותי ייעוץ חד פעמיים וליווי מלא ושוטף לעסקים ואנשים פרטיים. 
המשרד רואה לעצמו למטרה להוביל את הלקוח להתנהלות מיסויית וחשבונאית נכונה אשר תמקסם את נכסיו בזכות מיומנות והיכרות מעמיקה של החקיקה, התקינה, הפסיקה, הרפורמות והתמורות בעולם הפיננסי בישראל בכלל, ודיני המיסים בפרט.

הקמה וליווי מקצועי לחברות בע"מ

ישנם שיקולים משפטיים ומיסויים רבים בהקמת חברה.  
יזמים רבים הנמצאים בתחילת דרכם, ניגשים להקמת חברה בע"מ בצורה חפוזה ולא שקולה. ולכן קיים צורך בפנייה לרואה חשבון מיד עם גיבוש ההחלטה על התחלת פעילות עסקית כחברה בע”מ.
במשרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' תקבלו שירותים לבדיקת היתכנות וכדאיות לפתיחת חברה, סוג ההתאגדות המועדף, עריכת תכנית עסקית, ייעוץ בנושא מימון וליווי מול הבנקים, טיפים ועצות מעשיות לניהול נכון של החברה. 
משרדינו מעניק ללקוחותיו מידע ראשוני על התנהלות נכונה מול רשויות המס בישראל והתייחסות לסוגיות בנושאים- מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי והנחיות בנושא ניהול תקין של ספרי העסק.
משרדינו אמון על ליווי הפעילות העסקית היום יומית של החברה במטרה לבחון היכן ניתן לייעל ולשפר את הרווחיות בחברה כבר בשנה השוטפת ולא בדיעבד ונותן מענה מידי לסוגיות שוטפות המעסיקות את בעל העסק בנושאים של העסקת עובדים, התמודדות בניהול ספרים תקין, ניהול רכש, הגדלת רווחיות בחברה, בניית תקציב בחברה לצורך בחינת עמידה ביעדים וניהול תזרים מזומנים.

מיסוי בינלאומי

מיסוי בינלאומי הוא תחום מורכב, שכן הוא מהווה שילוב עדין בין דיני המסים בישראל, הדין הזר ואמנות מס בינלאומיות. כמו כן, הוא מושפע באופן ספציפי מאופייה של הפעילות העסקית ומטרותיו של העומד מאחוריה.

תכנון מס בנוגע למיסוי בינלאומי הוא בעל משקל רב לגבי הפחתת נטלי מס גבוהים בגין הכנסות ורווחים שהנם תולדה של פעילות בחו”ל. לא אחת, שירותי רואה חשבון במיסוי בינלאומי משפיעים באופן ישיר על כדאיותה של ההשקעה והפעילות מחוץ לישראל. 
בין השאר, מטרתו של הליווי המקצועי הנה למנוע מצבים של כפל מס.

משרד רואה חשבון אמנון בן שושן ושות’, מתמחה במיסוי בינלאומי ומציע ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים בתחום כגון ייעוץ ותכנון מס בינלאומי מקיף, בחינת מבנה החזקות בחו”ל בדגש על שיקולי מס אפקטיביים, היכרות עם אמנות מס רלוונטיות לצמצום נטלי מס בינלאומיים, ייעוץ בדבר רה-לוקיישן לתושבי ישראל, מתן ייעוץ לעולים חדשים ותושבים חוזרים, בקשות לרשות המסים בישראל עבור תושב ישראל בנושא- גילוי מרצון, עריכה והגשת בקשות  פרה-רולינג, ייעוץ וליווי מול בנקים בנושא העברות כספים מחו"ל, ייעוץ מס בנושא ירושות ומתנות, עריכת חוות דעת מקצועיות בתחום המיסוי, עריכת הצהרות הון, צמצום נטל מס אשר מוטל על גורמים זרים שפועלים בישראל, ניהול נכון של חלוקת רווחים לצורכי מס, סיוע בהגשת דו”ח מס בחו”ל, סיוע בהקמת ישויות במדינות זרות (ובישראל), שינויים מבניים, קביעת מחירי העברה, תזמון ושיטתיות אשר כרוכים בחלוקת דיבידנדים, מתן ייעוץ לתושבים זרים העובדים בישראל ועוד.

דילוג לתוכן
צור קשר