משרד רואי חשבון

שיתוף ב email
שיתוף ב print
משרד רואי חשבון

משרד רואי חשבון מעניק ללקוחותיהם שירותים מגוונים אשר מסייעים מדי יום למאות אלפי חברות, עצמאים, שכירים, צעירים וגמלאים.
היות ומערכות המס בישראל מקיפות את חיינו מכל עבר, הן מבחינת מסים עקיפים והן מבחינת מסים ישירים, שירותיו המקצועיים של רואה חשבון לא יסולאו בפז (תרתי משמע).

ראיית חשבון היא מקצוע של העתיד אחד המקצועות המרתקים ביותר שקיימים. רואי החשבון מעורבים בכל האתגרים המובילים במגזר העסקי או הציבורי בישראל. אין היום עסקה גדולה של מיזוג, רכישה או הנפקה שאותה לא מובילים רואי חשבון. אין היום תוכניות עסקיות שאותן לא מובילים רואי החשבון. אין היום תהליכי הקמה של חברות ועסקים חדשים שבהם לא משתתפים רואי החשבון בצמרת קבלת ההחלטות. אין היום תכניות לניהול סיכונים, לפיקוח או לבקרות שאותן לא מובילים רואי החשבון. אין היום חקירות שחיתות או עבירות ניירות ערך או מיסוי שאותן לא מובילים רואי חשבון.

נכון לשנת 2019, פועלים בישראל למעלה מ-3,500 משרדי רואי חשבון אשר חלק בלתי מבוטל נכנסים להגדרת משרד רואי חשבון קטן או בינוני" ומקצתם משרדים גדולים וותיקים המעסיקים למעלה מ- 500 עובדים. ענף ראיית חשבון מתפתח כל הזמן ולא רק בזכות הצמיחה העקבית במצבת רואי החשבון אשר גדלה בכל שנה בכ-6%-7%. למעשה, הענף מתקדם באופן קונסיסטנטי בזכות רפורמות חדשות אשר נכנסות לתוקפן, פסיקות תקדימיות שמתקבלות, הוראות ביצוע אשר מתפרסמות ושינויי חקיקה. משרדי רואה חשבון חייבים לא רק להיות מקצועיים ומיומנים, אלא גם להכיר את התמורות העדכניות ביותר בתחום.

התקשרות של לקוח עם משרד רואי חשבון נעשית בשתי דרכים עיקריות:

  1. התקשרות חד-פעמית, לשם קבלת שירות לבעיה או סוגיה מסוימת. דוגמה: בעל עסק שמבקש לקבל וודאות בנושא המיסוי בעסקה עתידית אותה הוא מתכוון לבצע ולכן יתקשר עם משרד רואי חשבון שמנוסה במתן מענה לצורך זה, אך גם במתן שירותים ליחידים שאין להם פעילות עסקית וזקוקים לייעוץ מס ספציפי בתחום מיסוי מקרקעין או תושבים חוזרים שנדרשים בייעוץ וליווי של רואה חשבון לצורך קבלת זכאות להטבות מס (תחום מיסוי בינלאומי) וכדומה.
  2. התקשרות ארוכת-טווח, לשם קבלת שירות חשבונאי שוטף הכולל שירותי הנהלת חשבונות חברה זקוקה ושירותי ייצוג מול רשויות המס של משרד רואי חשבון לשם ייצוג בדיונים, דיווחים שוטפים לרשויות והגשת דו"חות כספיים.

בחיפוש אחר משרד רואה חשבון, נדרש מבעל העסק לבחון את הנקודות הבאות:

  1. האם המשרד מנוסה במתן שירות לעסקים בענף פעילות שרלוונטי לכם?
  2. האם הוא מעניק שירותים ללקוחות בסדר הגודל שלכם?
  3. האם המשרד גדול או קטן (ומיהם אנשי הקשר מולם תעבדו)?
  4. מהו הניסיון של משרד רואי חשבון (ובעיקר מהו הניסיון של העומד/ים בראשו)?
  5. מהן דרכי ההתקשרות האופציונאליות עם נותן השירות (טלפון, מייל, פקס, מסרונים, שירות דיגיטלי)?
  6. מהם השירותים הדיגיטליים שבמדרש מציע ללקוחותיו?
  7. האם המשרד נוהג לקיים מפגשים תכופים עם בעל העסק?
  8. האם המשרד מציע ללקוחותיו תשתית למידע עדכני באמצעות אתר.

**התשובות לשאלות הללו יכולות בהחלט לשפוך אור על ההחלטה ולסייע לכם לבחור משרד רואי חשבון המתאים לצרכים שלכם והולם את היקף הפעילות.

משרד אמנון בן שושן ושות' – משרד רואי חשבון בתל אביב אשר שם לעצמו למטרה להוות כתובת מקצועית בתחום המיסוי והחשבונאות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. המשרד מתגאה מחד ביצירתיות חשבונאות המאתרת היטב את הנתיבים הטובים ביותר ללקוח, ומאידך במקצועיות שאיננה מעגלת פינות.

 

משרד רואה חשבון - תושב חוזר - החזר מס הכנסה - רואה חשבון בתל אביב

החזר מס הכנסה

פתח דברים במאמר זה נסקור את המקרים השכיחים בהם קיים סיכוי גבוה שהנך נמנה בין אותם שכירים שזכאים לקבל החזר מס הכנסה. שכירים רבים עוברים

קרא עוד »

יועץ מס בתל אביב

יועץ מס נמנה עם בעלי המקצוע בענף השירותים. שירותי יעוץ מס הנם הנפוצים והחיוניים במשק הישראלי, וניתנים למגוון רחב של אנשים פרטיים ולקוחות עסקיים במגוון

קרא עוד »

משרדי רואה חשבון

בישראל פועלים כ-12,000 רואי חשבון אשר רשומים בלשכת רואי החשבון (ועוד כ-6,000 רואי חשבון פעילים שאינם חברים בלשכה). מדי שנה, מצטרפים לענף בין 800 ל-1,300

קרא עוד »

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי



0 מתוך 200 תווים

משרד רואה חשבון
משרד רואה חשבון - תושב חוזר - החזר מס הכנסה - רואה חשבון בתל אביב
סגירת תפריט

השאירו פרטים

אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואנו נדאג לעדכן אתכם!

שירותים מקצועיים לעצמאיים

משרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות’ נותן ללקוחותינו שירות פתיחת התיקים ברשויות ומקל על לקוחותיו בשלבי ההקמה הראשונים בתחילת הפעילות העסקית. 
יזמים רבים הנמצאים בתחילת דרכם, ניגשים להקמת עסק עצמאי בצורה חפוזה ולא שקולה. ולכן קיים צורך בפנייה לרואה חשבון מיד עם גיבוש ההחלטה על התחלת הפעילות העסקית של עצמאי. 
במשרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' הלקוחות נהנים ממגוון שירותים מקצועיים החל מבדיקת היתכנות וכדאיות לפתיחת עסק עצמאי ועריכת תכנית עסקית וכלה בייעוץ בנושא מימון וליווי מול הבנקים, טיפים ועצות מעשיות לניהול נכון של העסק. 
משרדינו מעניק ללקוחותיו מידע ראשוני על התנהלות נכונה מול רשויות המס בישראל והתייחסות לסוגיות חשובות בנושאים כגון: מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי והנחיות בנושא ניהול תקין של ספרי העסק.
משרדינו אמון על ליווי הפעילות העסקית היום יומית של עצמאיים במטרה לבחון בכל נקודת זמן היכן ניתן להתייעל ולשפר את הרווחיות בעסק כבר בשנה השוטפת ולא בדיעבד ואף מעניק מענה מידי לסוגיות שוטפות המעסיקות את בעל העסק בנושאים של העסקת עובדים, התמודדות בניהול ספרים תקין, ניהול רכש, הגדלת רווחיות וניהול תזרים מזומנים בעסק. 
משרדינו מתמחה בליווי מקצועי וייעוץ מיסויי לעצמאיים לכל אורך הפעילות העסקית, מעניק ייצוג ללקוחותיו מול רשויות המס ומגיש דוחות מס שנתיים והצהרות הון למס הכנסה לעצמאיים ויחידים שונים החייבים בדיווח. 

ליווי בפתיחת עסקים וייעוץ עסקי

יזמים רבים הנמצאים בתחילת דרכם, ניגשים להקמת עסק בצורה חפוזה ולא שקולה.
פנייה לרואה חשבון תוכל לבור את המוץ מן התבן ולכוון את הלקוח לדרך הפעולה הטובה ביותר. 
חוות דעתו של רואה החשבון משנה לחלוטין את התפיסה הראשונית אודות העסק ויכולה אף להיות משמעותית בהתחקות אחר המודל הכלכלי הנכון. 
שירותי ראיית חשבון מלווים את בעל העסק לאורך כל פעילותו העסקית. 
במשרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' תקבלו שירות היתכנות לבדיקת כדאיות לפתיחת עסק, סוג ההתאגדות המועדף (עצמאי/חברה, עוסק פטור/מורשה), ייעוץ וליווי בהתנהלות נכונה מול הבנקים, כמו גם טיפים ועצות מעשיות לניהול נכון של העסק, בעיקר מן הפן הכספי.
משרד רואה החשבון אמנון בן שושן ושות' מספק במידת הצורך ייצוג בדיוני מס וביקורת של רשויות המס, ביצוע הערכות שווי, עריכת משכורות לעובדים, כתיבת תכניות עסקיות, ייעוץ מיסויי ועסקי שאינו שגרתי, עריכת תשתית לניהול תקציב החברה, בניית דוח תזרים מזומנים, תכנון מבנה עסקי, בניית תמחיר למוצרי העסק וכדומה.

שירותי ראיית חשבון

היבטי מיסוי מקיפים ומשפעים על חיינו החל ממיסים עקיפים, דרך מיסים ישירים ושיקולי מס מושפעים ממצבו של הלקוח והיבטיו האינדיבידואליים. 
משרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' מעניק ללקוחותיו שירותי ראיי חשבון ביחס אישי המותאם לצרכיו ושאיפותיו של הלקוח. 
עצמאיים רבים מתלבטים לגבי העיתוי הנכון לפנייה לשירותי ראיית חשבון. במרבית המקרים, ההתנהלות הראשונית נעשית באופן עצמאי על בסיס ייעוץ מחברים, סיוע מצד קרובי משפחה, התבססות על מידע מהאינטרנט או העיתונות וכדומה. 
כאשר הסוגיות הופכות למורכבות יותר ו/או כאשר מתבררים פערי ידע משמעותיים, נעשית פנייה לרואה חשבון מקצועי. מדובר בטעות נפוצה אשר עלולה לגרום לנזקים כלכליים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. 
פנייה למשרד רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' לקבלת שירותי ראיית חשבון  הנה "יפה שעה אחת קודם". 
טביעת היד המקצועית לא תסייע רק בהתנהלות השוטפת, אלא תוכל גם להשפיע על השיקולים הפיננסיים ולשנות מקצה לקצה את הכדאיות העסקית וההיתכנות הכלכלית. 
משרד אמנון בן שושן ושות' הוא משרד רואה חשבון בתל אביב אשר עומד לרשות לקוחותיו במגוון תחומים ומספק שירותי ייעוץ חד פעמיים וליווי מלא ושוטף לעסקים ואנשים פרטיים. 
המשרד רואה לעצמו למטרה להוביל את הלקוח להתנהלות מיסויית וחשבונאית נכונה אשר תמקסם את נכסיו בזכות מיומנות והיכרות מעמיקה של החקיקה, התקינה, הפסיקה, הרפורמות והתמורות בעולם הפיננסי בישראל בכלל, ודיני המיסים בפרט.

הקמה וליווי מקצועי לחברות בע"מ

ישנם שיקולים משפטיים ומיסויים רבים בהקמת חברה.  
יזמים רבים הנמצאים בתחילת דרכם, ניגשים להקמת חברה בע"מ בצורה חפוזה ולא שקולה. ולכן קיים צורך בפנייה לרואה חשבון מיד עם גיבוש ההחלטה על התחלת פעילות עסקית כחברה בע”מ.
במשרד רואי חשבון אמנון בן שושן ושות' תקבלו שירותים לבדיקת היתכנות וכדאיות לפתיחת חברה, סוג ההתאגדות המועדף, עריכת תכנית עסקית, ייעוץ בנושא מימון וליווי מול הבנקים, טיפים ועצות מעשיות לניהול נכון של החברה. 
משרדינו מעניק ללקוחותיו מידע ראשוני על התנהלות נכונה מול רשויות המס בישראל והתייחסות לסוגיות בנושאים- מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי והנחיות בנושא ניהול תקין של ספרי העסק.
משרדינו אמון על ליווי הפעילות העסקית היום יומית של החברה במטרה לבחון היכן ניתן לייעל ולשפר את הרווחיות בחברה כבר בשנה השוטפת ולא בדיעבד ונותן מענה מידי לסוגיות שוטפות המעסיקות את בעל העסק בנושאים של העסקת עובדים, התמודדות בניהול ספרים תקין, ניהול רכש, הגדלת רווחיות בחברה, בניית תקציב בחברה לצורך בחינת עמידה ביעדים וניהול תזרים מזומנים.

מיסוי בינלאומי

מיסוי בינלאומי הוא תחום מורכב, שכן הוא מהווה שילוב עדין בין דיני המסים בישראל, הדין הזר ואמנות מס בינלאומיות. כמו כן, הוא מושפע באופן ספציפי מאופייה של הפעילות העסקית ומטרותיו של העומד מאחוריה.

תכנון מס בנוגע למיסוי בינלאומי הוא בעל משקל רב לגבי הפחתת נטלי מס גבוהים בגין הכנסות ורווחים שהנם תולדה של פעילות בחו”ל. לא אחת, שירותי רואה חשבון במיסוי בינלאומי משפיעים באופן ישיר על כדאיותה של ההשקעה והפעילות מחוץ לישראל. 
בין השאר, מטרתו של הליווי המקצועי הנה למנוע מצבים של כפל מס.

משרד רואה חשבון אמנון בן שושן ושות’, מתמחה במיסוי בינלאומי ומציע ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים בתחום כגון ייעוץ ותכנון מס בינלאומי מקיף, בחינת מבנה החזקות בחו”ל בדגש על שיקולי מס אפקטיביים, היכרות עם אמנות מס רלוונטיות לצמצום נטלי מס בינלאומיים, ייעוץ בדבר רה-לוקיישן לתושבי ישראל, מתן ייעוץ לעולים חדשים ותושבים חוזרים, בקשות לרשות המסים בישראל עבור תושב ישראל בנושא- גילוי מרצון, עריכה והגשת בקשות  פרה-רולינג, ייעוץ וליווי מול בנקים בנושא העברות כספים מחו"ל, ייעוץ מס בנושא ירושות ומתנות, עריכת חוות דעת מקצועיות בתחום המיסוי, עריכת הצהרות הון, צמצום נטל מס אשר מוטל על גורמים זרים שפועלים בישראל, ניהול נכון של חלוקת רווחים לצורכי מס, סיוע בהגשת דו”ח מס בחו”ל, סיוע בהקמת ישויות במדינות זרות (ובישראל), שינויים מבניים, קביעת מחירי העברה, תזמון ושיטתיות אשר כרוכים בחלוקת דיבידנדים, מתן ייעוץ לתושבים זרים העובדים בישראל ועוד.

דילוג לתוכן
צור קשר