תקרת מחזור עוסקים פטורים

תקרת מחזור עוסקים פטורים

תקרת מחזור עוסקים פטורים

עוסקים פטורים, שימו לב!

תקרת מחזור העסקאות לעוסקים פטורים בשנת 2022 הנה 102,292 ש"ח (בשנת 2021 –  99,893 ₪).
שנת המס 2022 אמנם רק החלה, אבל במקרה (המשמח!), שבו תעברו במהלכה את התקרה הנ"ל, יהיה עליכם להודיע על כך לסניף המע"מ אליו התיק משויך. ניתן להגיע ישירות לסניף, או לחסוך זמן ולפנות באמצעות רואה חשבון המייצג בתיק.

עוסקים פטורים- חשוב לזכור בנושא תקרת מחזור עוסקים פטורים

בעת הביקור בסניף מע"מ, יש להציג בפני הפקיד/ה את הקבלות שהפקתם ללקוחות שלכם בשנת המס על מנת להוכיח שעברתם את תקרת מחזור עסקאות של עוסקים פטורים. רק לאחר שתוכיחו כי מחזור העסקאות שבוצעו עלה על התקרה הנ"ל ויתקבל אישור מהפקיד בסניף מע"מ, תסווגו מ"עוסק פטור" ל"עוסק מורשה" או במקרה שטרם עברתם את התקרה, אבל יש סיכוי סביר שהמעבר יחול בעתיד הנראה לעין, אז תידרשו להסבר והצגת מסמכים מבססים. במקרה, שבו החריגה מהתקרה אינה מהותית ואין צפי לעבור אותה גם בשנת המס העוקבת, ניתן להגיש בקשה לפקיד/ה מע”מ, שלא לבצע את שינוי הסיווג. מניסיון, חלק ממשרדי מע"מ נעתרו לבקשה זו.

האם שמעת על פורום עוסקים פטורים?

הפורום הוקם במיוחד עבורכם ונותן מענה לכל השאלות וסוגיות של עוסקים פטורים במהלך הפעילות העסקית. הצטרפו למאות עוסקים פטורים ותוכלו לשתף חברים בחוויות וליהנות מייעוץ מהיר ומקצועי ממיטב המומחים במשרדינו. למעבר לפורום לחץ כאן. 

אודות המשרד

משרד רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' מספק שירותים עבור עוסקים פטורים החל משלב ההקמה ופתיחת תיקים ולכל אורך הפעילות העסקית תוך שימת דגש על מתן שירות אישי מותאם לבעל העסק ובחינת צרכיו. משרדינו מנוסה בתחום המיסוי הישראלי ומיסוי הבינלאומי ומלווה את לקוחותיו בכל שלבי העסקה בהיבט המיסוי. החל מייעוץ מס ותכנון המס טרם ביצוע העסקה ובמקרה הצורך גם ייצוג בדיונים ברשויות המסים ומחויב לסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות, ידע מקצועי, כתיבה, ואינטגרציה בין תחומי המס השונים, לרבות הכרות עם התקינה החשבונאית. משרדינו מפרסם מידי תקופה עשרות מאמרים במגוון תחומים לרווחת לקוחותיו וגולשים מזדמנים.

 

רואה חשבון אמנון בן שושן

רואה חשבון אמנון בן שושן

אודות כותב המאמר - רואה חשבון אמנון בן שושן.

שותף ומייסד משרד רואה חשבון אמנון בן שושן ושות'. בעל תואר ראשון במנהל עסקים והתמחות בחשבונאות (BA) ותואר שני עם התמחות במסים (MBA). מומחה בתחום מיסוי ישראלי ומיסוי בינלאומי, מיסוי ישראלים ברילוקיישן למדינות ברחבי העולם, התמצאות באמנות המס ודיני המיסוי הזר, תושבים חוזרים ותיקים, השקעות נדל"ן בחו"ל, מטבעות דיגיטליים, תגמול הוני ממעביד מסוג אופציות ומניות מסוג RSUS ו-ESPP, מיסוי שוק ההון, גילוי מרצון, הקמת מבני מס בינלאומיים מורכבים ובפתרונות מיסוי בקשר עם פעילותם של ישראלים במדינות ברחבי העולם ותושבי חוץ בישראל וטיפול בהחזרי מס מורכבים.

בעל ניסיון בכתיבת חוות דעת מורכבות ומייצג יחד עם צוות המשרד נישומים רבים בדיונים מול רשות המסים וקבלת החלטות מיסוי (פרה- רולינג) בתחום מיסוי בינלאומי.

אמנון אחראי לפרסומם של מאות כתבות ומאמרים בתחום המסים בעיתונות מקצועית, מרצה בכיר במוסדות אקדמיים בקורסים בתחום המסים, חשבי שכר ויועצי מס וכן מרצה בפורומים מקצועיים ובכנסים של חברות הייטק בנושא מיסוי תגמול הוני ממעביד.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
רואה חשבון

תיירות יוצאת – היבטי מיסוי

תוכן עניינים:1 תיירות יוצאת – פתח דבר2 הסדר בענף התיירות בעקבות פשרה עם רשות המסים3 שירותי תיירות יוצאת המתבצעים בחו"ל4 כאשר שירותי התיירות כוללים שירותי

רואה חשבון

הקמת עסק – היבטי מיסוי וטיפים

תוכן עניינים:1 הקמת עסק – פתח דברים2 עריכת תוכנית עסקית3 הדרך לפתיחת חשבון בנק עסקי4 הקמת עסק – בחירת סוג תיק של העסק במס הכנסה5

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רישום לניוזלטר

אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואנו נדאג לעדכן אתכם!

דילוג לתוכן